luni, 23 februarie 2009

Kalitate, Laude si Multumiri! Respect, KLM!


In weekend-ul 16-18 ianuarie a.c. am reusit sa ajung in Olanda, la Amsterdam, intr-o “mini-vacanta de merit” (nu intru in detalii ;-).

Insa, marea realizare personala a fost infrangerea fobiei de avion. Nu mai zburasem, pana atunci, si imi promisesem ca nu o sa urc intr-un avion, decat cu forta.

Dar prietenii, colegii si familia m-au convins sa incerc si aceasta senzatie, pentru ca nu o sa imi para rau.

Ma rog, frica nu era pentru zborul propriu-zis, ci teama de a muri de sus in jos, adica prabusirea aeronavei si supravietuirea trasa la loz in plic, din ciclul “scapa cine poate!".

Zborul a fost mai mult decat perfect, de vis chiar (cine a mai zburat, stie cum e), dar odata trecut de emotiile zborului, m-am lovit de urmarile deciziei de a lasa micul meu bagaj (un troler) in cala aeronavei KLM.

Pe aeroportul Schiphol din Amsterdam, acesta a ajuns in stare buna, dar pe Otopeni (sau Henri Coanda, cum ii zice acum), dupa ce ca a venit cu mare intarziere pe banda, rotile erau rupte.

Si nu am fost singurul cu daune de acest gen, in acea zi. Doar ca am fost singurul care a depus o plangere la biroul special din incinta aerogarii.

A doua zi, am vorbit direct la biroul KLM din Romania, iar a treia zi am depus actele necesare despagubirii, cu promisunea ca intr-o luna voi avea banii in cont.

Ei bine, am primit suma cu o saptamana inainte de data scadenta: 12 februarie 2009!

Respect, KLM! Fara alte comentarii!

Semneaza: un pasager roman... satisfacut

2 comentarii:

Anonim spunea...

how much?

TASE spunea...

50 de lei/roata, deci 100 per total!