luni, 30 august 2010

Bancul zilei

Bula moare si ajunge in iad. Acolo se aseaza deprimat pe langa cazane , trece Diavolul si-l intreaba ce s-a intamplat.
- Cum adica ce s-a intamplat, zice Bula, sunt mort, sunt in iad, ce ai vrea? sa ma bucur ?
- Stai frate zice Diavolul, lucrurile nu-s chiar asa naspa, avem noi o presa proasta “deasupra”, atata tot. O sa vezi ce misto e.
- Misto ? cum adica misto ? face Bula
- Pai uite : iti place sa mananci ?
- Sigur
- Ok zice Diavolul, Luni e ziua pentru gurmanzi frate : icre negre, somon, iepuri, pate de foie gras, specialitati…
- Wow, nu suna rau face Bula
- Pai ? Ia zi: de baut – bei ?
- Clar zice Bula.
- Deci o sa-ti placa Martea, e ziua bauturii: whiskey, cognac,vin, bere, tot ce vrei la greu
- Hmm, incepe sa sune bine , zice Bula
- Ti-am zis, avem o presa proasta , asta e faza, atata tot. .Ia zi : iti place sa joci carti , sa pariezi ?
- Cam da, raspunde Bula
- Deci Miercuri e ziua pentru tine : poker, blackjack, rummy,table, barbut , paruri sportive, tot ce vrei…
- Wow , ce tare frate zice Bula inveselit.
- Droguri ceva, iei ?
- Pai…da…am mai tras un fum , o liniuta zice Bula
- Deci Joia va fi pentru tine : tot ce vrei la discretie : cocaina, heroina, marijuana, la dis-cre-tie…
- Supeeeeeeeeer , face Bula fericit.
- Ti-am zis ca nu e asa rau aici, ti-am zis ? Ia zi : esti gay ?
- Nu , zice Bula
- Hmmm…atunci Vinerea n-o sa-ti placa absolut deloc.

SURSA: moscalifar.eu

Niciun comentariu: