luni, 18 ianuarie 2010

Vaccinat in numele copilului!


Inca de la primul caz de gripa porcina sau de la primul deces din cauza virusului A/H1N1 m-am tot gandit ce sa fac si cum sa procedez, ca sa imi protejez familia, mai ales ca s-a marit, in urma cu aproximativ 6 luni.

Mi-am zis ca daca apare un vaccin specific… o sa il fac. Pe cele impotriva gripelor sezoniere le faceam anual, oricum.

A murit Toni Tecuceanu si a urmat isteria vaccinarilor.

Inainte, la Institutul Bals abia da se vaccinau 6 oameni cu CANTGRIP, impotrivva gripei noi.

Dupa aceea, stiti si ati vazut ce s-a intamplat: nebunie, cozi, injectii pe banda rulanta.

Asadar, pana am luat eu o decizie, lumea a innebunit, pur si simplu.

M-am gandit mult, am intrebat cadre medicale, am studiat problema, am urmarit discursuri, am ascultat sfaturi.

Intr-o zi eram convins, in alta dadeam inapoi. Unii imi ziceau “hais”, altii “cea”!

Pana la urma, desi isteria s-a cam terminat, m-am hotarat sa nu mai stau zilnic stresat, atunci cand un coleg stranuta sau tuseste si il doare in gat.

Sau cand, in metrou, in jurul meu lumea avea simptome de raceala, iar eu ma gandeam ca pot sa duc vreun virus acasa.

Asadar, m-am vaccinat si ma simt bine. Ca efecte secundare, n-au fost altele sau in plus fata de cele obisnuite ale vaccinului antigripal sezonier (VAXIGRIP): durere la locul vaccinarii si o usoara stare de amorteala.

FOTO: El este micul mare motiv pentru care m-am vaccinat!

P.S. In timpul gripei aviare, n-am miscat un deget ca sa ma protejez! Da, dar atunci nu exista motivul: Raducu!

Sursa foto (SUS): Gandul.info
Sursa foto (JOS): Arhiva personala

Niciun comentariu: