luni, 23 martie 2009

Balada pentru Raduleasca!

In odaia rece de la Sofitel,
Proaspat data-afara din vechiul castel,
Plange si suspina puria domnita,
Ca se-mpute treaba, nu-i mai merge fita;
Elan Schwartzenberg, sotul mascarit,
De boema nimfa s-a cam sictirit,
Si i-a dat cu flit... i-a suflat in vele,
Invitand-o sincer sa doarma sub stele.
Asta s-a-ntamplat, dupa ce naiada
A vrut sa se-ntoarca... stiti cum: tinand coada...
Despre noaptea aceea, noapte de banat
Iata ce si cum s-ar fi intamplat:
Latra cainii-n curte, noaptea jumatate,
La castel in poarta oare cine bate?
- «Eu sunt, Schwartzi draga, fosta sotioara;
Eu, si vreau acasa, ca odinioara!
Jur ca nu mai plec, nu de asta data...
Fie-ti dara mila si primeste-o fata!
Hai, deschide poarta... ca mi-e frig de mor,
Vantul sufla rece... vreau in dormitor!»
Elan sta si-asculta... ii deschide poarta,
Si graieste astfel catre ex-consoarta:
- «Ce zici Mihaelo? Vrei encore une fois?
Nu mai „blugi cu penis“? Nu menage a trois?
Gata zbenguiala? Vrei sa fii iar doamna?
Apai fata tatii si-a lui Ayan mama...
Sa te-ntorci draguta la Otilu tau,
Ca el e potentul... io is babalau!
Lasa-ma si uita milionul meu,
Nu mai cred in tine... iaca, mi-s ateu!
Cat priveste pruncul ce mi l-ai fatat,
Nu vreau ca s-ajunga vreun vlastar ratat,
Ce sta-n zece case, p-unde sta si ma-sa,
Si-are zece tati, de umbla cu dansa.
Asa ca te rog, de mai ai gandire,
Barem cate albe dar vopsite fire,
Sa aduci copchilul si sa-l lasi acasa,
Sa am grija singur ca normal sa creasca.
Acum piei naluco! Fugi in lumea ta...
Fii o pitzi buna! Ca mama esti rea!»
In odaiea rece de la Sofitel,
Proaspat data-afara din vechiul castel,
Scrie Mihaela, clocotind in spume,
O depesa trista catre-ntreaga lume;
Poate-o crede tara si poate-o ajuta,
Ca ea e un victim... Elan e o bruta!
Nu mai vrea nimica, doar sa fie pace!!!

Sursa: Primita pe Yahoo Messenger :-))

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte bine ai punctat fiecare detaliu... felicitari de balada !!! tot respectul

pamflezistul spunea...

Apropos, vezi ca si "balada" asta tot de mine e scrisa. :) Se numeste "Muma lui Ayan cel mic". De aici incolo... te descurci.